У середині серпня багато авторів на YouTube почали помічати спад у кількості переглядів своїх відео, деякі навіть зафіксували падіння на 50%. Хоча YouTube не підтверджує офіційно, аналітичні дані та непрямі заяви вказують на можливу причину – блокувальники реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з мобільних пристроїв залишаються стабільними, але з комп’ютерів вони зменшились. Google заявили, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Попри це, доходи від реклами не змінилися, що може означати, що система просто не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники поширені найбільше. YouTube відкинув версії про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту.
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Залишити відповідь