Компанія Volvo прийняла рішення припинити продаж ряду своїх моделей у США через введені митні збори, які ускладнюють їх продаж на американському ринку. Нові мита, які станом на 1 квітня становлять 27,5% на європейські автомобілі та понад 100% на китайські машини, суттєво вплинули на бізнес Volvo, оскільки більшість їх моделей виробляється в Європі та Китаї. У зв’язку з цим Volvo зменшила свою модельну лінійку у США, сконцентрувавшись виключно на продажу позашляховиків і припинивши виробництво седанів. Це рішення також вплинуло на універсали та електричні моделі компанії. Volvo оголосила, що буде пропонувати лише півтори моделі зі своєї глобальної лінійки на американському ринку, а також змушена переглянути свою стратегію через нові тарифи на імпортні автомобілі.
Volvo скорочує продажі моделей у США через високі мита

Залишити відповідь