Volkswagen змінює свою стратегію в Китаї, починаючи з продажу автомобілів, розроблених спільно з FAW для китайського ринку, в інших країнах. Першими регіонами для експорту стануть країни Близького Сходу, де вже в листопаді з’являться седани Magotan і Sagitar. Ці моделі, побудовані на спільній платформі, можуть бути відомі на нових ринках як Passat і Jetta. Крім того, Volkswagen планує експортувати автомобілі під брендом Jetta до країн Центральної Азії. Компанія також анонсувала перезапуск бренду Jetta в Китаї, де до 2026 року з’являться чотири нові електрифіковані моделі для доступного сегмента за ціною менше ніж 100 тис. юанів. Volkswagen планує випустити близько 50 нових моделей енергоефективних автомобілів у Китаї до кінця десятиліття, з яких 30 будуть повністю електричними. Передбачається, що бюджетні компактні електромобілі стануть популярними на китайському ринку до 2030 року.
Volkswagen почне експортувати свої китайські моделі за кордон

Залишити відповідь