Японський автовиробник Suzuki оновив свій логотип вперше з 2003 року. Новий знак “S” залишився тим самим за формою, але отримав оновлений вигляд: він став плоскішим з тонкими контурами по краях і покриттям кольору “яскраве срібло”, нагадуючи матовий алюміній. Хромований 3D-дизайн був замінений на більш сучасний. В компанії пояснили, що така зміна відповідає вимогам сучасності, адже новий логотип виглядає краще на екранах смартфонів та в цифровому середовищі, і є більш екологічним у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі заявив, що новий логотип відображає їх прагнення залучати клієнтів і створювати для них цінність, а також готовність до нових викликів. Оновлений логотип з’явиться на концепт-карах, які будуть представлені 30 жовтня 2025 року на виставці Japan Mobility Show, а потім буде поступово впроваджений у всі серійні моделі. Благодаря незмінним пропорціям, емблему можна встановити навіть на вже існуючі автомобілі без оновлення дизайну.
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Залишити відповідь