Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Новини культури - Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Президент Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорив важливість розвитку українського контенту в інтернеті. Він зауважив, що соціальні мережі є ключовим інструментом комунікації в сучасному світі. Поплавський підкреслив, що головна мета – популяризувати українські проєкти, пісні та контент, щоб показати світові українську культуру. Він також розповів про успіхи університету в інтернет-просторі та навів приклади вдалого контенту, який здобув велику популярність. Поплавський закликав до розвитку особистого бренду в соціальних мережах, наголосивши, що увага аудиторії є сьогодні новою валютою.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *