Футбольний клуб “Динамо” (Київ) та мережа “БРСМ-Нафта” оголосили про партнерство, яке має важливе соціальне значення, особливо в умовах війни. Замість витрат на дорогий промо-ролик, “БРСМ-Нафта” вирішила передати 300 тисяч гривень на потреби українських військових. Таке рішення підкреслило підтримку героїв та важливість їхньої ролі у житті країни. Генеральний директор ФК “Динамо” Дмитро Бріф відзначив, що співпраця з “БРСМ-Нафта” відповідає філософії клубу та їхньому прагненню досягати високих результатів. Обидві сторони підкреслили важливість об’єднання для перемоги України, будь то на спортивних аренах чи на полі бою.
Новий партнер ФК “Динамо” (Київ) — БРСМ-Нафта підтримав ЗСУ

Залишити відповідь