Американська компанія Apple підтвердила своє місце лідера серед найдорожчих брендів у світі за даними рейтингу Interbrand, утримуючись на першій позиції вже 13 років поспіль. Хоча вартість бренду Apple зменшилася на 3,7% до 470,9 млрд доларів, вона все одно залишається найвищою. На другому місці у рейтингу знаходиться Microsoft, а на третьому – Amazon. Деякі інші компанії, такі як Google, Samsung, Toyota та Coca-Cola, також утримали свої позиції у рейтингу. Найбільший ріст вартості показали бренди Nvidia, YouTube та Netflix. У цьому році до рейтингу додались нові бренди, такі як BlackRock, Booking.com, Qualcomm, GE Aerospace та BYD. Загальна вартість усіх брендів з топ-100 оцінюється у 3,6 трлн доларів, що є на 4,4% більше, ніж у минулому році. Також варто зазначити, що Apple стала третьою компанією у світі, чия ринкова вартість перевищує 4 трлн доларів. Apple також уклала угоду з Google на суму $1 млрд на рік за використання штучного інтелекту.
Названо найдорожчий у світі бренд

Залишити відповідь