Ліло і Стіч випереджає Місію неможливу за касовими зборами

Новини культури - Ліло і Стіч випереджає Місію неможливу за касовими зборами

У світовому кінопрокаті стартували два фільми – “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата”. “Ліло і Стіч” зібрав $183 мільйони, хоча витрати на виробництво і маркетинг склали близько $200 мільйонів. Фільм показує стабільний інтерес глядачів і може вийти в прибуток завдяки родинній аудиторії. З іншого боку, “Місія неможлива: Фінальна розплата” зібрала $190 мільйонів за перші дні, але витрати на її виробництво перевищили $400 мільйонів. Тим не менше, це найкращий старт у всій історії серії, перевершивши попередні частини.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *