У серпні частка компанії Tesla на ринку електромобілів у США впала до найнижчого рівня за останні вісім років. Як повідомляє Reuters, колишній лідер ринку тепер займає лише 38% ринку, що є найнижчим показником з 2013 року. Причиною цього стало зростання конкуренції від інших виробників, які пропонують вигідні умови та знижки на свої електромобілі. Наприклад, компанії Hyundai, Honda, Kia та Toyota збільшили продажі своїх електрокарів на 60-120%, а Volkswagen після акцій збільшила продажі моделі ID.4 на 450%. Хоча Tesla також збільшила продажі, цього виявилося недостатньо, щоб утримати свою частку ринку. Недавні затримки у поданні звітів про аварії з використанням систем Autopilot та Full Self-Driving також підіграли ролю в падінні популярності бренду.
Частка Tesla на авторинку в США впала до восьмирічного мінімуму

Залишити відповідь