Старі російські танкери, які вже вичерпали свій ресурс, потребують утилізації. Це створює проблеми для тіньового флоту, який вже складається з суден середнього віку 20 років. Багато з цих кораблів стають занадто старими для подальшої експлуатації. Наприклад, танкер Eagle S, який перевозив російську нафту, був розбирається в турецькому порту після інциденту у Фінській затоці. Власникам таких суден важко знайти покупців через санкції та складнощі з оплатою. Утилізацію цих кораблів проводять у країнах Південно-Східної Азії, де не завжди дотримуються норм безпеки. Експерти радять західним урядам допомогти власникам суден з тіньового флоту продати їх офіційно та вийти з цього бізнесу.
Танкери тіньового флоту Путіна почали списувати на металобрухт

Залишити відповідь