Нідерландська авіакомпанія KLM повідомила про те, що сталося витік персональних даних їх клієнтів, таких як імена та контактні дані. Інформація була доступна певний час, але компанія стверджує, що конфіденційна інформація не була украдена. Виявлено, що витік стався через несанкціонований доступ до зовнішньої платформи, яку використовують KLM та Air France для обслуговування клієнтів. ІТ-команди авіакомпанії дії швидко вжили заходів для припинення доступу та запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Наголошено, що внутрішні системи Air France і KLM залишаються недоторканими. Компанія повідомила про витік до Національного органу із захисту персональних даних і рекомендує клієнтам бути обережними щодо підозрілих повідомлень та дзвінків.
Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку

Залишити відповідь